.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت رئیس جمهور با طرح تحول اجتماعی

معاون اجتماعی فرهنگی وزیر کشور از موافقت و تائید رئیس جمهور با اجرای طرح تحول اجتماعی در کشور خبر داد و افزود: این طرح از ابتدای سال 90 آغاز و اجرایی می شود.

علیرضا افشار با بیان اینکه طرح تحول اجتماعی یک برنامه ملی در سطح وسیع برای کاهش آسیبهای اجتماعی با رویکرد فرهنگی است گفت: بهترین راه کاهش آسیبهای اجتماعی پیشگیری و بهترین روش در پیشگیری هم فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ است که در طرح تحول اجتماعی به آن تاکید شده است.

وی افزود: کلیات و جزئیات طرح تحول اجتماعی به صورت کامل و جامع طی جلسه ای برای رئیس جمهور تشریح شد و وی کاملا از این طرح استقبال و با تائید کلیات طرح توصیه کرد که تحکیم تعالی خانواده، قانون و انضباط اجتماعی، روزی حلال و صداقت در اولویت طرح قرار گیرد.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: تمامی دستگاههای فرهنگی و اجتماعی مجریان اصلی طرح تحول اجتماعی هستند و در این راه به همیاری و کمک قوه قضائیه نیازمندیم چون بر اساس قانون اساسی مسئول پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مفاسد و جرائم قوه قضائیه است.

3 درصد سود شرکتهای دولتی محل تامین بودجه طرح تحول اجتماعی

افشار در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه و اعتباری برای اجرای طرح تحول اجتماعی در نظر گرفته شده است گفت: برآوردی داشته ایم ولی پیشنهاد ما این است که سه درصد سود شرکتهای دولتی و اعتبارات هزینه ای و تملک سایر دستگاههای اجرایی که در قانون بودجه سال 89 به تصویب مجلس رسیده است به این طرح اختصاص داده شود.

آغاز طرح از ابتدای سال 90 / گام اول 5 ساله است

معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر کشور در مورد زمان اجرای طرح گفت: این طرح از آغاز سال 90 اجرایی می شود و مدت زمان اجرا هم برای آن در نظر گرفته نشده است چون طرحهای فرهنگی دیر بازده هستند ولی برای نخست پیش بینی پنج ساله داریم.

وی افزود: مسئول اجرای طرح شورای اجتماعی کشور وزیر کشور و جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور است و در استانها نیز کارگروه اجتماعی فرهنگی به ریاست استانداران مسئول اجرای طرح هستند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.